Autor |
Wiadomość |
Gość |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Pią 9:53, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
Co racja to racja - ważne że "funkiel nówka" a nie, że buda połączona z podłogą taśmą izolacyjną |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Pią 9:16, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
No cóż.. już wole przynajmniej nowe te gnioty niż stodwudziestki w których nie wiadomo czy za chwile nie wylece przez dziure w podłodze.. |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Czw 23:44, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
Więcej gniotów w DG i Zagórzu |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Czw 21:29, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
W sumie nie byłoby to najgorsze rozwiązanie |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Czw 21:10, 27 Lip 2006 Temat postu: |
|
No niby 09-018 + 027-031+040 -> tak się mówiło jeszcze kilka tygodni temu... |
|
|
Dave |
Wysłany: Wto 18:13, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
A to już ktoś o tym gadał, chyba Kisiel czy ktoś...
Zobaczymy... |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Wto 15:15, 25 Lip 2006 Temat postu: |
|
Kolejna zasłyszana teoria mówi, że zrezygnowano z NG stodwudziestek. Po przyjściu tej nowej partii wozów 09-018 mają zostać przerzucone do Będzina. |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Śro 13:25, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
Te z D10 tak potrafią bez większego wysiłku właśnie. To sa najlepsze krótkie wozy z Gołonoga! |
|
|
Dave |
Wysłany: Śro 9:39, 19 Lip 2006 Temat postu: |
|
5-cio czy 6-cio biegowe (uparciuchy ) to ja chcę, żeby te MIGi jeździły jak dawniej - do dechy i 100 km/h na liczniku |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Wto 22:13, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Szkoda troche że w 1588 sie nie ostała piątka bo te sześciobiegowe sprzęty fajnie chodzą dosyć. |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Wto 22:04, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
2650 ma na pewno piątkę - ale np w 2657 została szóstka |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Wto 21:28, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Teraz duzo już sie nie ostało sześciobiegowych bo często je wymieniali na piątki po jakichś awariach. |
|
|
Dave |
Wysłany: Wto 21:24, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
W #016 są z przodu odskokowe drzwi??
Nie wierzę! Jak? Takie, jak w MANie z PUPy w tym bodaj 053?
Noo dobra, w kazdym razie te Migi przed NG wszystkie, jak jechały na trasie miały takei same przełożenia - póki osobiście nie sprawdzę, to nie uwierzę, że mają różną ilość biegów :> |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Wto 17:51, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Kierowcy z 2659 na swoim wozie często (wręcz prawie zawsze) ruszają z trójki - reszta zwykle z dwójki (pamiętam, że na 2661 nie dało się swego czasu ruszyć z trójki bo gasł). |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Wto 16:31, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Dave napisał: | Maciek! Witamy!
Ja tam zawsze jak jeździłem starymi M11, to każda miałą tak samo - czyli miały równą ilość biegów, a ta równa się 5 - chyba, że ZAWSZE kiermani ruszali z 2-ki - no to wtedy miały 6 biegów |
Są i sześcio i pięciobiegowe, a kierowcy czasem nawet z trójki ruszają - szczególnie w sześciobiegowych. |
|
|
Witja |
Wysłany: Wto 14:33, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Tak w sumie nie wiedziałem gdzie to napisać, to piszę tu:
W jedynym Jelczu 120M, który się ostał w PKM Sosnowiec z odskokowymi drzwiami kierowcy (#016) zabudowano kabinę i teraz jest z przodu taka czarna chyba dykta.
PS. Kisiel, przegrałeś |
|
|
Dave |
Wysłany: Wto 13:46, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Maciek! Witamy!
Ja tam zawsze jak jeździłem starymi M11, to każda miałą tak samo - czyli miały równą ilość biegów, a ta równa się 5 - chyba, że ZAWSZE kiermani ruszali z 2-ki - no to wtedy miały 6 biegów |
|
|
Maciek |
Wysłany: Wto 10:27, 18 Lip 2006 Temat postu: |
|
Z D10 miały sześciobiegowe skrzynie. |
|
|
Dave |
Wysłany: Nie 23:01, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
Hmmm, mi się wydaje, że stare wersje silników to wszystkie miały 5 biegów, dopiero po NG niektóre mają 6 (te chroboczące, RABA-MAN chyba...) |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Nie 16:21, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
Gołonoskie też coponiektóre je mają bo sie z*ebały i powymieniali na piątki - podobnie jak w 1588. |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
ale np 2650 ma teraz pięciobiegową skrzynię |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Nie 10:43, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
26xx były sześciobiegowe wszystkie. |
|
|
Dave |
Wysłany: Nie 9:30, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
Migi mają 6 biegów? Tzn, jak ruszają z 2-ki, to maja, ale to wszystkie chyba miały jednakową ilość biegów... |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Sob 23:33, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
No ale np. taki 024 (drugi w kolejności) miał nie tak dawno NB (a może raczej NG. które trwało w sumie przeszło pół roku - dłużej niż 2237) - i trzyma się całkiem całkiem. 042 również przeszedł stosunkowo niedawno Naprawę Bieżącą.
Jako pierwsze zapewne pojadą największe szroty, czyli na pewno wozy z przedziału 027-031 skrajne pomijając |
|
|
Tabor_C |
Wysłany: Sob 23:25, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
kisiel_01 napisał: | W 2001 roku jak były NG M11 to remontowane te ostatnie sztuki (seria 26xx - rocznik 1990/1991 jak dobrze pamiętam), tak więc nie wiadomo |
Ale z migami to całkiem inna sprawa. Wiadomo że wszystkich ich nie dało rady wyremontować więc w pierwszej kolejności chcieli uratować te najnowsze i sześciobiegowe... Stodwudziestki będą remontować wszystkie pewnie więc zaczną od najstarszych... |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Sob 23:11, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
048 i 049 też mają panoramiczną szybę
Nie wiem, czy by była zamiana 4za3, czy 3za3 - ciekawe, czy w ogóle będzie miała ona miejsce. Wszak nie od dziś mówi się, że to w Będzinie mają być MAN'y, w Sosnowcu Solarisy a w DG... to chyba oczywiste |
|
|
Witja |
Wysłany: Sob 23:04, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
No jak ktoś woli 4x120M od 3xNL262 to też ma chyba nie pokolei |
|
|
Dave |
Wysłany: Sob 22:53, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
To chyba oczywiste, inne posunięcia świadczyłyby o tym, ze ktoś ma nie pokolei w głowie
W końcu tak od 050 wzwyż 120-tki maja się jeszcze całkiem nieźle |
|
|
Witja |
Wysłany: Sob 22:44, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
Nie mniej jednak teraz wydaje mi się, że najpierw do NG pójdą wozy z numerkami 02x. |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Sob 22:41, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
W 2001 roku jak były NG M11 to remontowane te ostatnie sztuki (seria 26xx - rocznik 1990/1991 jak dobrze pamiętam), tak więc nie wiadomo |
|
|
Náměsíčník |
Wysłany: Sob 15:24, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
Czyli nieprędko. Te z panoramiczną szybą chyba będą remontowane, co logiczne, w ostatniej kolejności |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Sob 12:09, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
Wywnioskowałem, że po wyremontowaniu - a jak naprawdę będzie, to sam jestem ciekaw. |
|
|
Náměsíčník |
Wysłany: Sob 11:27, 18 Mar 2006 Temat postu: |
|
A kiedy miałaby nastąpić ta wymiana? Teraz czy po wyremontowaniu tych Jelczy? |
|
|
Dave |
Wysłany: Czw 22:08, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
Idioci...takich MANów sie pozbywać za 120-tki o podobnym wieku??
A Dąbrowa jak zwykle g... |
|
|
kisiel_01 |
Wysłany: Czw 21:10, 16 Mar 2006 Temat postu: |
|
Dowiedziałem się dziś, że w związku NG stodwudziestek planowane są roszady taboru. Mówi się, że z Będzina do Zagórza mają przyjść trzy z czterech stodwudziestek z panoramiczną szybą z przodu (049, 052, 055, 059) w zamian za trzy ex. berlińczyki.
Wprawdzie dalej jest tylko ogłoszenie o przetargu, ale mówi się, że do stodwudziestek będzie wsadzany nowy silnik spełniający normy spalin EURO. Może jeszcze automata wsadzą i powstanie 120 MM/2? |
|
|
Náměsíčník |
Wysłany: Wto 22:51, 14 Mar 2006 Temat postu: 2. przetarg na naprawy głowne Jelczy 120M |
|
Z bliżej nieznanych mi przyczyn nie rozstrzygnięto ogłoszonego jakiś czas przetargu na remonty 37 szt. Jelczy. 10 marca ukazało się kolejne ogłoszenie o przetargu na naprawy główne. Szczegóły:
http://www.bip.pkm.pl/Dokumenty/og21.pdf |
|
|