Forum Zagłębiowskie Forum Komunikacji Miejskiej Strona Główna Zagłębiowskie Forum Komunikacji Miejskiej
Forum dyskusyjno-informacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2. przetarg na naprawy głowne Jelczy 120M

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zagłębiowskie Forum Komunikacji Miejskiej Strona Główna -> PKM Sosnowiec
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Náměsíčník




Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:51, 14 Mar 2006    Temat postu: 2. przetarg na naprawy głowne Jelczy 120M

Z bliżej nieznanych mi przyczyn nie rozstrzygnięto ogłoszonego jakiś czas przetargu na remonty 37 szt. Jelczy. 10 marca ukazało się kolejne ogłoszenie o przetargu na naprawy główne. Szczegóły:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:10, 16 Mar 2006    Temat postu:

Dowiedziałem się dziś, że w związku NG stodwudziestek planowane są roszady taboru. Mówi się, że z Będzina do Zagórza mają przyjść trzy z czterech stodwudziestek z panoramiczną szybą z przodu (049, 052, 055, 059) w zamian za trzy ex. berlińczyki.
Wprawdzie dalej jest tylko ogłoszenie o przetargu, ale mówi się, że do stodwudziestek będzie wsadzany nowy silnik spełniający normy spalin EURO. Może jeszcze automata wsadzą i powstanie 120 MM/2? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Czw 22:08, 16 Mar 2006    Temat postu:

Idioci...takich MANów sie pozbywać za 120-tki o podobnym wieku?? Evil or Very Mad
A Dąbrowa jak zwykle g... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Náměsíčník




Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:27, 18 Mar 2006    Temat postu:

A kiedy miałaby nastąpić ta wymiana? Teraz czy po wyremontowaniu tych Jelczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:09, 18 Mar 2006    Temat postu:

Wywnioskowałem, że po wyremontowaniu - a jak naprawdę będzie, to sam jestem ciekaw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Náměsíčník




Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:24, 18 Mar 2006    Temat postu:

Czyli nieprędko. Te z panoramiczną szybą chyba będą remontowane, co logiczne, w ostatniej kolejności

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:41, 18 Mar 2006    Temat postu:

W 2001 roku jak były NG M11 to remontowane te ostatnie sztuki (seria 26xx - rocznik 1990/1991 jak dobrze pamiętam), tak więc nie wiadomo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witja




Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 22:44, 18 Mar 2006    Temat postu:

Nie mniej jednak teraz wydaje mi się, że najpierw do NG pójdą wozy z numerkami 02x.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Sob 22:53, 18 Mar 2006    Temat postu:

To chyba oczywiste, inne posunięcia świadczyłyby o tym, ze ktoś ma nie pokolei w głowie Rolling Eyes
W końcu tak od 050 wzwyż 120-tki maja się jeszcze całkiem nieźle Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witja




Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 23:04, 18 Mar 2006    Temat postu:

No jak ktoś woli 4x120M od 3xNL262 to też ma chyba nie pokolei Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:11, 18 Mar 2006    Temat postu:

048 i 049 też mają panoramiczną szybę Razz
Nie wiem, czy by była zamiana 4za3, czy 3za3 - ciekawe, czy w ogóle będzie miała ona miejsce. Wszak nie od dziś mówi się, że to w Będzinie mają być MAN'y, w Sosnowcu Solarisy a w DG... to chyba oczywiste Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sob 23:25, 18 Mar 2006    Temat postu:

kisiel_01 napisał:
W 2001 roku jak były NG M11 to remontowane te ostatnie sztuki (seria 26xx - rocznik 1990/1991 jak dobrze pamiętam), tak więc nie wiadomo Wink


Ale z migami to całkiem inna sprawa. Wiadomo że wszystkich ich nie dało rady wyremontować więc w pierwszej kolejności chcieli uratować te najnowsze i sześciobiegowe... Stodwudziestki będą remontować wszystkie pewnie więc zaczną od najstarszych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:33, 18 Mar 2006    Temat postu:

No ale np. taki 024 (drugi w kolejności) miał nie tak dawno NB (a może raczej NG. które trwało w sumie przeszło pół roku - dłużej niż 2237) - i trzyma się całkiem całkiem. 042 również przeszedł stosunkowo niedawno Naprawę Bieżącą.
Jako pierwsze zapewne pojadą największe szroty, czyli na pewno wozy z przedziału 027-031 skrajne pomijając Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Nie 9:30, 19 Mar 2006    Temat postu:

Migi mają 6 biegów? Tzn, jak ruszają z 2-ki, to maja, ale to wszystkie chyba miały jednakową ilość biegów... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 10:43, 19 Mar 2006    Temat postu:

26xx były sześciobiegowe wszystkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2006    Temat postu:

ale np 2650 ma teraz pięciobiegową skrzynię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 16:21, 19 Mar 2006    Temat postu:

Gołonoskie też coponiektóre je mają bo sie z*ebały i powymieniali na piątki - podobnie jak w 1588.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Nie 23:01, 19 Mar 2006    Temat postu:

Hmmm, mi się wydaje, że stare wersje silników to wszystkie miały 5 biegów, dopiero po NG niektóre mają 6 (te chroboczące, RABA-MAN chyba...)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek
Admnisrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 10:27, 18 Lip 2006    Temat postu:

Z D10 miały sześciobiegowe skrzynie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Wto 13:46, 18 Lip 2006    Temat postu:

Maciek! Shocked Witamy! Laughing
Ja tam zawsze jak jeździłem starymi M11, to każda miałą tak samo - czyli miały równą ilość biegów, a ta równa się 5 - chyba, że ZAWSZE kiermani ruszali z 2-ki - no to wtedy miały 6 biegów Razz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witja




Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 14:33, 18 Lip 2006    Temat postu:

Tak w sumie nie wiedziałem gdzie to napisać, to piszę tu:
W jedynym Jelczu 120M, który się ostał w PKM Sosnowiec z odskokowymi drzwiami kierowcy (#016) zabudowano kabinę i teraz jest z przodu taka czarna chyba dykta.
PS. Kisiel, przegrałeś Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 16:31, 18 Lip 2006    Temat postu:

Dave napisał:
Maciek! Shocked Witamy! Laughing
Ja tam zawsze jak jeździłem starymi M11, to każda miałą tak samo - czyli miały równą ilość biegów, a ta równa się 5 - chyba, że ZAWSZE kiermani ruszali z 2-ki - no to wtedy miały 6 biegów Razz


Są i sześcio i pięciobiegowe, a kierowcy czasem nawet z trójki ruszają - szczególnie w sześciobiegowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:51, 18 Lip 2006    Temat postu:

Kierowcy z 2659 na swoim wozie często (wręcz prawie zawsze) ruszają z trójki - reszta zwykle z dwójki (pamiętam, że na 2661 nie dało się swego czasu ruszyć z trójki bo gasł).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Wto 21:24, 18 Lip 2006    Temat postu:

W #016 są z przodu odskokowe drzwi?? Shocked
Nie wierzę! Jak? Takie, jak w MANie z PUPy w tym bodaj 053?

Noo dobra, w kazdym razie te Migi przed NG wszystkie, jak jechały na trasie miały takei same przełożenia - póki osobiście nie sprawdzę, to nie uwierzę, że mają różną ilość biegów :>
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 21:28, 18 Lip 2006    Temat postu:

Teraz duzo już sie nie ostało sześciobiegowych bo często je wymieniali na piątki po jakichś awariach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:04, 18 Lip 2006    Temat postu:

2650 ma na pewno piątkę - ale np w 2657 została szóstka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 22:13, 18 Lip 2006    Temat postu:

Szkoda troche że w 1588 sie nie ostała piątka bo te sześciobiegowe sprzęty fajnie chodzą dosyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Śro 9:39, 19 Lip 2006    Temat postu:

5-cio czy 6-cio biegowe (uparciuchy Twisted Evil ) to ja chcę, żeby te MIGi jeździły jak dawniej - do dechy i 100 km/h na liczniku Exclamation
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 13:25, 19 Lip 2006    Temat postu:

Te z D10 tak potrafią bez większego wysiłku właśnie. To sa najlepsze krótkie wozy z Gołonoga!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 15:15, 25 Lip 2006    Temat postu:

Kolejna zasłyszana teoria mówi, że zrezygnowano z NG stodwudziestek. Po przyjściu tej nowej partii wozów 09-018 mają zostać przerzucone do Będzina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dave
Gość






PostWysłany: Wto 18:13, 25 Lip 2006    Temat postu:

A to już ktoś o tym gadał, chyba Kisiel czy ktoś...Wink
Zobaczymy...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:10, 27 Lip 2006    Temat postu:

No niby 09-018 + 027-031+040 -> tak się mówiło jeszcze kilka tygodni temu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 21:29, 27 Lip 2006    Temat postu:

W sumie nie byłoby to najgorsze rozwiązanie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:44, 27 Lip 2006    Temat postu:

Więcej gniotów w DG i Zagórzu Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tabor_C




Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 9:16, 28 Lip 2006    Temat postu:

No cóż.. już wole przynajmniej nowe te gnioty niż stodwudziestki w których nie wiadomo czy za chwile nie wylece przez dziure w podłodze..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kisiel_01
Administrator



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:53, 28 Lip 2006    Temat postu:

Co racja to racja - ważne że "funkiel nówka" a nie, że buda połączona z podłogą taśmą izolacyjną Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 10:30, 20 Kwi 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zagłębiowskie Forum Komunikacji Miejskiej Strona Główna -> PKM Sosnowiec Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin